reacties
  1. fotomart schreef:

    Ik heb het programma niet gevolgd. Maar als Leuvenaar ken ik natuurlijk wel het restaurant op het Hogeschoolplein. Kon je daar foto’s nemen?

  2. thomasvanroy schreef:

    Hey Jurgen, ik ben ook begonnen met een fotoblog. Ik had er vroeger al eentje op http://www.photoblog.be en toen ik hier zo wat aan het rondsurfen was (op de jouwe en op de die van je blogroll) kreeg ik terug kriebels, dus ja, heb me dan maar van eerste keer geregistreerd. 🙂

    ciao,
    Thomas (van Nele)

  3. thomasvanroy schreef:

    Mmmhh, ik merk dat je niet op mijn avatar kan klikken.
    Misschien omdat ik “website” nog niet had ingevuld in mijn profiel.
    Zou nu beter moeten zijn. In ieder geval, het is http://www.tuppy.wordpress.com

    ciaokes

  4. jurgenbrusselaers schreef:

    Die foto is genomen in een kokschool in Gent.

Geef een reactie

